Vi deltok på utstillingen i Kairo, Egypt i begynnelsen av oktober

Hjem / Nyheter / Bedriftsnyheter / Vi deltok på utstillingen i Kairo, Egypt i begynnelsen av oktober

Vi deltok på utstillingen i Kairo, Egypt i begynnelsen av oktober

I begynnelsen av oktober deltok Haining Banqiu Interlining Co., Ltd. entusiastisk på en enestående utstilling i Kairo, Egypt, og viste frem deres innovative og ekstremt gode interlining-varer. Anledningen ga en verdifull plattform for organisasjonen for å komme i kontakt med bedriftseksperter, potensielle kunder og nøkkelinteressenter i tekstil- og klesregionen. Haining Cricket Interlining Co., Ltd. Utnyttet utstillingen for å sette søkelyset på deres moderne teknologi, bærekraftige praksiser og ulike spekter av interlining-svar skreddersydd for å oppfylle de skiftende behovene til det verdensomspennende markedet. Anledningen i Kairo fungerte som en fantastisk mulighet for bedriften til å styrke eksisterende partnerskap, inngå nye samarbeid og få innsikt i nye trender innenfor den dynamiske stoffindustrien.3